به نام خدا 

            .   

             دیدن یک تصویر هنری تا چه حد شمارا تحت تاثیر قرار میدهد ؟

 بیشتراز آنکه. تصویر هنری روی من تاثیر بگذارد نقاش آن تاثیر میگذارد! یعنی افکارش .... منظورش از تصویر. یا مجسمه یا ... خلق کرده ....

چون پشت هر اثر هنری یک کتاب ،داستان و غم و شادی  نهفته است ....

 به همین علت من بیشتر از آنکه نقاشی کنم بیشتر انواع سبک هارا میخونم یا توضیحات زیر نقاشی ها . آثار هنری ...  هرچه نقاشی مرموز تر باشد بیشتر جذبش میشم ... 

                 چند وقت پیشیک کتاب گرفتم درباره نقاشان مکزیک یعنی عاشقشون شدم ! 

 عامل علاقه شدید من  به دیدن نقاشی "فریدا کالو" ست ....

سبک نقاشیش که پر از مفهومه و تا توضیحاتشو نخونی کامل درکشون نمیکنی  برام لذت بخش بود ....

  طرح های کاملا علمی در  یک تصویر کاملا هنری

غم و...  که در نقاشی هایش موج میزند ...

   # خودنگاره 

 باعث شد شدیدا طرفدار نقاشی های فرا واقعگرایی جادوی بشم ....

یا نقاش های معروف دیگه ای مثل سالوادور دالی و لئون ترتوسکی و پابلو پیکاسو و ون گوگ ....